Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ERA-8
Ο τίτλος του paper που παρουσίασα στο Συνέδριο ήταν:
"Assessment of reasons for local community's reaction in Renewable Energy Sources (emphasis on wind farms)"
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013
Η παιδεία σε «κώμα» και ο καβγάς για τη «νεκρή» γλώσσα!
Πρώτες μέρες στο σχολείο και φαντάζουν
μακρινές οι δικές μας παιδικές μνήμες με τα χαμογελαστά
πρόσωπα, την αδημονία και τις ξέγνοιαστες φωνές στο προαύλιο. Αντίθετα η
θλίψη , η κατήφεια, η ανασφάλεια και τα προβλήματα περισσεύουν!
Μουδιασμένοι όλοι μας, μπροστά στις δυσοίωνες εξελίξεις
στην εκπαίδευση, ανησυχούμε για την ποιότητα της μόρφωσης των παιδιών μας
και στενοχωριόμαστε κυρίως για τα πρωτάκια που ξεκινούν το ταξίδι τους στη
γνώση με τέτοιες συνθήκες. Και μέσα σε αυτό το κλίμα έρχεται
η "μεγάλη" πολιτική σύγκρουση για τα Αρχαία Ελληνικά ! Δεν ξέρω
πραγματικά για ποιο λόγο η κα. Ρεπούση
Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013
ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ RIGHTNEWS
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΤΕΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Όπως δημοσιεύθηκε στο www.rightnews.gr
στις 26 Αυγούστου
Όπως δημοσιεύθηκε στο www.rightnews.gr
στις 26 Αυγούστου
Η απόφαση του Σ.τ.Ε. ανοίγει το δρόμο για μαζικές προσφυγές στη δικαιοσύνη με απαίτηση αποζημιώσεων.
Με συγκρατημένη αισιοδοξία αντιμετωπίζουμε τη δημοσιοποίηση της υπ’ αριθμ.2544/2013 του Σ.τ.Ε. σύμφωνα με την οποία το Ελληνικό Δημόσιο καλείται να πληρώσει σε συνάδελφο Μηχανικό Τ.Ε. αποζημίωση για ηθική βλάβη λόγω παραλείψεως των οργάνων του δημοσίου να εκδώσουν τα αναγκαία προεδρικά διατάγματα για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ΤΕΙ.
Αναμένουμε το πλήρες κείμενο της απόφασης όμως σε κάθε περίπτωση η απόφαση αυτή μπορεί να συμπαρασύρει ραγδαίες εξελίξεις.
Αναμένουμε το πλήρες κείμενο της απόφασης όμως σε κάθε περίπτωση η απόφαση αυτή μπορεί να συμπαρασύρει ραγδαίες εξελίξεις.
Η απόφαση αυτή δικαιώνει όσους επιμένουμε –παρά τις πολλές διαφωνίες- να στηρίζουμε την Ε.Ε.Τ.Ε.Μ., τη μόνη στοιχειωδώς αντιπροσωπευτική συλλογική έκφραση των Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι., η οποία δίνει αθόρυβα μάχες χαρακωμάτων για τα δικαιώματα των Πτυχιούχων ΤΕΙ δίχως πόρους ή άλλο όπλο στα χέρια της.
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1998
Με πανό "ΚΛΑΔΙΚΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ - ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ"
προχωρήσαμε τότε στην ΚΑΤΑΛΗΨΗ της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ...
Με τον Αγώνα και τις Πορείες της Δεκαετίας του '90 φτάσαμε στο πρώτο βήμα με το Ν.2916/2001 για να ακολουθήσει ο Ν.3549/2006...
Δυστυχώς πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα βήματα...
Ο φίλος και συναγωνιστής Θανάσης Σακκάς το λέει ξεκάθαρα στο βίντεο: "Κανείς να μη δηλώσει ΤΕΙ... έχουμε πέσει όλοι θύματα κοροϊδίας".
Σήμερα, 15 χρόνια μετά το αίτημα για Ενιαίο Θεσμικό Πλαίσιο στην Ανώτατη Εκπαίδευση είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
Αφορμή για την ανάρτηση αυτή ήταν το γεγονός ότι επιτέλους ήρθε στα χέρια μου το βιντεάκι με το σχετικό θέμα από το Δελτίο Ειδήσεων από το Αρχείο του MEGA. (οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Γιάννη Μιχαλακόπουλο)
MEGA 6/12/1998
Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012
ΑΡΘΡΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Έμφαση στην Ποιότητα και την Αποτελεσματικότητα
της Ανώτατης Εκπαίδευσης
Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελεί μια
διαχρονική αξία και περιουσία, θα μπορούσα να πω, για την Ελλάδα και την
ελληνική οικογένεια. Από τη δεκαετία του 1960, αλλά κυρίως μετά τη δεκαετία του
1990, ο αριθμός των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και των φοιτητών αυξήθηκε
ραγδαία, όπως και ο αριθμός των προγραμμάτων και των επιστημονικών πεδίων των
σπουδών. Αυτό συνδέεται τόσο με τις εξελίξεις στην Ελλάδα, αλλά και με τις
διεθνείς κι ευρωπαϊκές οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές.
Η Κοινωνία της Γνώσης, στην οποία
ζούμε σήμερα, απαιτεί μια νέα λογική για την εκπαίδευση του ανθρώπινου
δυναμικού και την αξιοποίηση της γνώσης, όχι μόνο ως παραγωγικού συντελεστή,
αλλά ως συγκριτικού πλεονεκτήματος για μία χώρα και ως μοχλού για την ανάπτυξη.
Τα πανεπιστήμια σήμερα, εκτός από τον παραδοσιακό τους ρόλο που είναι η
διδασκαλία και η έρευνα, πρωταγωνιστούν στην καινοτομία και στη μεταφορά της
γνώσης προς την οικονομία με αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας
και να τροφοδοτείται η κοινωνική ευημερία σε όλους τους τομείς. Στην ίδια
λογική, η «οικονομία της γνώσης» είναι αλληλένδετη με την εκπαίδευση, την
επιστημονική γνώση, τη χρήση των νέων τεχνολογιών, την έρευνα και την
καινοτομία ως πηγή οικονομικής προώθησης και ανταγωνιστικότητας. Όλα αυτά
προϋποθέτουν και απαιτούν ποιοτικά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό σε όλες τις
φάσεις της εργασιακής του πορείας, σε δομές δια βίου εκπαίδευσης. Έχει υπολογιστεί ότι η αύξηση των μέσων
μορφωτικών επιδόσεων του πληθυσμού κατά ένα έτος έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση
του ποσοστού ανάπτυξης κατά 5% μεσοπρόθεσμα και κατά 2,5% επιπλέον
μακροπρόθεσμα
Σύμφωνα με τα παραπάνω τα ΑΕΙ
πρέπει να λειτουργούν όχι μόνο ως ποιοτικά κέντρα εκπαίδευσης αλλά και ως
κέντρα
ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΡΥΖΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΑΕΙ
Ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Πειραιά τόλμησε να καταθέσει μια απόλυτα ρεαλιστική πρόταση για το μέλλον της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας, με στόχο τον εξορθολογισμό της, την άρση των στρεβλώσεων και των αδικιών και την επένδυση στο μέλλον των επόμενων γεννεών. Θέλω να πιστεύω ότι "το μοντέλλο" που εισηγείται ο Λάζαρος Βρυζίδης θα γίνει αποδεκτό όχι μόνο από τη σύνοδο των Προέδρων ΤΕΙ αλλά και από το σύνολο της Ακαδημαϊκής Κοινότητας και από την Πολιτική Ηγεσία.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
Η Ελλάδα
βρίσκεται σήμερα μπροστά σε πρωτόγνωρες προκλήσεις. Η οικονομική κρίση ανέδειξε
πολλές αδυναμίες και μάλιστα με οδυνηρό τρόπο. Το εύρος των προβλημάτων
επιτάσσει συντεταγμένες και μακροπρόθεσμα δημιουργικές λύσεις. Η αλλαγή δεν
είναι απλώς επιλογή, είναι υποχρέωση όλων μας απέναντι στη χώρα και στις
μελλοντικές γενιές. Μικροπολιτική και συντεχνίες δεν μπορούν πλέον να αποτελούν
κριτήριο για την ανάπτυξη της Ανώτατης Παιδείας.
Στο χώρο της
Ανώτατης Εκπαίδευσης τις τελευταίες δεκαετίες επικρατεί μια άναρχη χωροταξική
κατανομή Ιδρυμάτων, Τμημάτων και Σχολών. Σήμερα στην Ανώτατη Εκπαίδευση
λειτουργούν 24 Πανεπιστήμια σε 36 διαφορετικές πόλεις και 16 ΤΕΙ σε 40 πόλεις
και κωμοπόλεις. Συνολικά υπάρχουν 226 Τμήματα Πανεπιστημίων και 213 Τμήματα
ΤΕΙ.
Από το έτος 1999
έως το έτος 2009 ιδρύθηκαν 100 νέα Τμήματα σε ΑΕΙ στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ, πολλά
από τα οποία δεν έχουν σαφές γνωστικό αντικείμενο.
Λειτουργούν
δεκάδες όμοιες Σχολές ή Τμήματα. Υπάρχουν
Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012
ΤΑ ΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Το Πρόγραμμα "ΑΘΗΝΑ" που ανακοίνωσε ο Υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση της έως σήμερα ιστορίας της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας μας. Μετά από δεκαετίες προχειρότητας, ανευθυνότητας και καιροσκοπισμού το Υπουργείο Παιδείας καλείται σήμερα να βάλει τάξη στο απόλυτο μπάχαλο.
Θυμίζω ότι λειτουργούν σήμερα Πανεπιστημιακά Τμήματα τα οποία στερούνται ακόμη και στοιχειωδών υποδομών σε εγκαταστάσεις και έμψυχο δυναμικό. Αναφέρω χαρακτηριστικά ότι το 1998 ο Γεράσιμος Αρσένης υπέγραψε σε ένα βράδυ την ίδρυση 92 νέων Τμημάτων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.. Εξακολουθούν να λειτουργούν σήμερα Τμήματα τα οποία δεν έχουν ουσιαστικά επιστημονικό αντικείμενο. Από το 1983 και μετά η Πολιτεία υιοθέτησε ένα στρεβλό μοντέλο περιφερειακής Ανάπτυξης ιδρύοντας σε κάθε πόλη κι ένα Πανεπιστήμιο ή ένα ΤΕΙ δίχως -στις περισσότερες περιπτώσεις- να εξασφαλίζει όχι απλά ούτε τις στοιχειώσεις υποδομές αλλά και δίχως να ενδιαφέρεται καν για το γνωστικό αντικείμενο των νεοϊδρυόμενων τμημάτων.
Είναι σαφές ότι απαιτείται αξιολόγηση και επανασχεδιασμός ολόκληρης της Ανώτατης Εκπαίδευσης, όχι γιατί η δύσκολη οικονομική συγκυρία απαιτεί εξορθολογισμό των δαπανών του Κράτους αλλά γιατί πρέπει να σεβαστούμε τις επόμενες γενιές και δεν πρέπει να επιτρέψουμε τη διαιώνιση της σημερινής κατάστασης.
Επίσης πρέπει επιτέλους να μπει τέλος στο αποτυχημένο πείραμα της λειτουργίας δύο διαφορετικών θεσμικών Πλαισίων στην Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας.
Μετά την ψήφιση των Νόμων 2916/2001 και 3549/2007 κανείς δεν μπορεί να δώσει απάντηση γιατί πρέπει να λειτουργεί παράλληλα Τμήμα Νοσηλευτικής τετραετούς φοίτησης τόσο στα ΤΕΙ όσο και στα Πανεπιστήμια ή αντίστοιχα Τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Βιβλιοθηκονομίας, με ίδιο μεταξύ τους πρόγραμμα Σπουδών αλλά με τους πτυχιούχους τους να διαχωρίζονται μεταξύ τους σε Π.Ε. και Τ.Ε. με ότι αυτό συνεπάγεται...
Στα τριάντα χρόνια που πέρασαν από την ίδρυση των ΤΕΙ έως σήμερα υπήρξαν και περιπτώσεις που κατατέθηκαν αξιόπιστες και ρεαλιστικές προτάσεις για την μετεξέλιξή τους οι οποίες δυστυχώς δεν έγιναν ποτέ πράξη καθώς συνάντησαν έντονη αντίδραση τόσο από τα εκάστοτε μικροκομματικά συμφέροντα όσο και από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων.
Μία τέτοια πρόταση είχε ήδη από το 1989 κατατεθεί στο Πρόγραμμα για την Παιδεία της Νέας Δημοκρατίας.
Εκείνο το πρόγραμμα Παιδείας υιοθετούσε την πρόταση της Νεολαίας για Ενιαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
Σε εκείνο το Πρόγραμμα υπάρχει ένα ολόκληρο Κεφάλαιο για τα ΤΕΙ.
Αναφέρω χαρακτηριστικά: 15.β. σελ.47 "..Η Νέα Δημοκρατία θεωρεί ότι οι τεχνολόγοι εφαρμογής πρέπει να είναι πανεπιστημιακού επιπέδου..... Για το σκοπό αναμορφώνονται τα Τμήματα των ΤΕΙ εξελισσόμενα σε Πανεπιστημιακά Τμήματα τα οποία χρησιμοποιούν και την υλικοτεχνική υποδομή των ΤΕΙ. Η λειτουργία των τμημάτων αυτών θα διέπεται από την πανεπιστημιακή νομοθεσία για τη διοίκηση, την εκπαιδευτική διαδικασία, τις μεταπτυχιακές σπουδές κ.λ.π.
Τα νέα αυτά πανεπιστημιακά τμήματα, μετά από χωροταξική μελέτη θα ενταχθούν σε Πανεπιστήμια..."
Σημαντικό ήταν επίσης το γεγονός ότι μιλούσε για την ανάγκη "σπασίματος" των πενταετών σπουδών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό κύκλο, σελ. 43 "..Υποχρεωτική παρακολούθηση κύκλου μεταπτυχιακών μαθημάτων για τίτλο επιπέδου MASTER"
Η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει στα χέρια της το εκπαιδευτικό μέλλον της χώρας μας.
Η ακαδημαϊκή διαδρομή και η πολιτική αντίληψη, απαλλαγμένη από μικροκομματισμούς και σκοπιμότητες, του Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου μπορούν να αποτελέσουν εγγύηση για τις επιλογές του.
Μένει να δούμε αν η Κυβέρνηση έχει το απαιτούμενο θάρρος και την αποφασιστικότητα να βάλει το μπάχαλο σε τάξη...
Θυμίζω ότι λειτουργούν σήμερα Πανεπιστημιακά Τμήματα τα οποία στερούνται ακόμη και στοιχειωδών υποδομών σε εγκαταστάσεις και έμψυχο δυναμικό. Αναφέρω χαρακτηριστικά ότι το 1998 ο Γεράσιμος Αρσένης υπέγραψε σε ένα βράδυ την ίδρυση 92 νέων Τμημάτων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.. Εξακολουθούν να λειτουργούν σήμερα Τμήματα τα οποία δεν έχουν ουσιαστικά επιστημονικό αντικείμενο. Από το 1983 και μετά η Πολιτεία υιοθέτησε ένα στρεβλό μοντέλο περιφερειακής Ανάπτυξης ιδρύοντας σε κάθε πόλη κι ένα Πανεπιστήμιο ή ένα ΤΕΙ δίχως -στις περισσότερες περιπτώσεις- να εξασφαλίζει όχι απλά ούτε τις στοιχειώσεις υποδομές αλλά και δίχως να ενδιαφέρεται καν για το γνωστικό αντικείμενο των νεοϊδρυόμενων τμημάτων.
Είναι σαφές ότι απαιτείται αξιολόγηση και επανασχεδιασμός ολόκληρης της Ανώτατης Εκπαίδευσης, όχι γιατί η δύσκολη οικονομική συγκυρία απαιτεί εξορθολογισμό των δαπανών του Κράτους αλλά γιατί πρέπει να σεβαστούμε τις επόμενες γενιές και δεν πρέπει να επιτρέψουμε τη διαιώνιση της σημερινής κατάστασης.
Επίσης πρέπει επιτέλους να μπει τέλος στο αποτυχημένο πείραμα της λειτουργίας δύο διαφορετικών θεσμικών Πλαισίων στην Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας.
Μετά την ψήφιση των Νόμων 2916/2001 και 3549/2007 κανείς δεν μπορεί να δώσει απάντηση γιατί πρέπει να λειτουργεί παράλληλα Τμήμα Νοσηλευτικής τετραετούς φοίτησης τόσο στα ΤΕΙ όσο και στα Πανεπιστήμια ή αντίστοιχα Τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Βιβλιοθηκονομίας, με ίδιο μεταξύ τους πρόγραμμα Σπουδών αλλά με τους πτυχιούχους τους να διαχωρίζονται μεταξύ τους σε Π.Ε. και Τ.Ε. με ότι αυτό συνεπάγεται...
Στα τριάντα χρόνια που πέρασαν από την ίδρυση των ΤΕΙ έως σήμερα υπήρξαν και περιπτώσεις που κατατέθηκαν αξιόπιστες και ρεαλιστικές προτάσεις για την μετεξέλιξή τους οι οποίες δυστυχώς δεν έγιναν ποτέ πράξη καθώς συνάντησαν έντονη αντίδραση τόσο από τα εκάστοτε μικροκομματικά συμφέροντα όσο και από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων.
Μία τέτοια πρόταση είχε ήδη από το 1989 κατατεθεί στο Πρόγραμμα για την Παιδεία της Νέας Δημοκρατίας.
Εκείνο το πρόγραμμα Παιδείας υιοθετούσε την πρόταση της Νεολαίας για Ενιαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
Σε εκείνο το Πρόγραμμα υπάρχει ένα ολόκληρο Κεφάλαιο για τα ΤΕΙ.
Αναφέρω χαρακτηριστικά: 15.β. σελ.47 "..Η Νέα Δημοκρατία θεωρεί ότι οι τεχνολόγοι εφαρμογής πρέπει να είναι πανεπιστημιακού επιπέδου..... Για το σκοπό αναμορφώνονται τα Τμήματα των ΤΕΙ εξελισσόμενα σε Πανεπιστημιακά Τμήματα τα οποία χρησιμοποιούν και την υλικοτεχνική υποδομή των ΤΕΙ. Η λειτουργία των τμημάτων αυτών θα διέπεται από την πανεπιστημιακή νομοθεσία για τη διοίκηση, την εκπαιδευτική διαδικασία, τις μεταπτυχιακές σπουδές κ.λ.π.
Τα νέα αυτά πανεπιστημιακά τμήματα, μετά από χωροταξική μελέτη θα ενταχθούν σε Πανεπιστήμια..."
Σημαντικό ήταν επίσης το γεγονός ότι μιλούσε για την ανάγκη "σπασίματος" των πενταετών σπουδών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό κύκλο, σελ. 43 "..Υποχρεωτική παρακολούθηση κύκλου μεταπτυχιακών μαθημάτων για τίτλο επιπέδου MASTER"
Η ακαδημαϊκή διαδρομή και η πολιτική αντίληψη, απαλλαγμένη από μικροκομματισμούς και σκοπιμότητες, του Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου μπορούν να αποτελέσουν εγγύηση για τις επιλογές του.
Μένει να δούμε αν η Κυβέρνηση έχει το απαιτούμενο θάρρος και την αποφασιστικότητα να βάλει το μπάχαλο σε τάξη...
Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: ΤΑ ΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ

Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ μιλούσε από το 1988 για την ανάγκη "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ" των ΤΕΙ αναγνωρίζοντας έγκαιρα ότι το "πείραμα" των ΤΕΙ ήταν αποτυχημένο και δεν είχε καμία σχέση με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Θυμίζω ότι θέση της ΔΑΠ από το 1987 ήταν η μετεξέλιξη των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ σε "Ενιαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα (ΕΠΙ)".
Ενδεικτικό το προεκλογικό φυλλάδιο της ΔΑΠ για τις φοιτητικές εκλογές του 1988:
Αντίστοιχο ήταν και το προεκλογικό φυλλάδιο του 1991 όταν ήδη είχε κατατεθεί στη Βουλή Νομοσχέδιο, -που ανάμεσα σε άλλα- προέβλεπε την μετεξέλιξη των ΤΕΙ σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα Εφαρμογής (ΠΙΕ, κάνοντας αναγραμματισμό της πρότασης για τα ΕΠΙ), -δεν ψηφίστηκε ποτέ μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν στο χώρο της Παιδείας με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα-.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)